Whatsapp Mesajlar Nasıl Yedeklenir ve Geri Yüklenir?


Önemli: Whatsapp son günlerde yaptığı değişiklikle yedeklemeleri artık Google Drive’a yapıyor. Bu yüzden sdkartınıza yaptığınız yedekleme şu an için Whatsapp tarafından görülmüyor. Telefon değiştirmeden veya format atmadan önce Google Drive’a tam yedekleme yapmanız gerekmekte. Belki telefonunuza Google hesabı tanımlamadığınız zaman Drive’a yedekleme yapamayacağı için telefonunuzdaki yedekleri görüyordur. Aşağıda anlattığımız yöntem Google Drive yedekleme sistemine geçmeden önce geçerliydi. Google hesap tanımlı olmadığında belki hala işe yarıyor olabilir.

Yeni bir telefon aldığınızda veya telefonunuzu değiştirdiğinizde, Whatsapp uygulamasında kayıtlı eski sohbet geçmişini yeni telefonunuza da yüklemek istiyorsanız aşağıdaki adımları izleyin. Bu şekilde eski whatsapp mesajlarınız geri gelecek.

1) Öncelikle en son sohbetlerinizi yedekleyin. WhatsApp > Menü Tuşu > Ayarlar > Sohbet Ayarları > Konuşmaları Yedekleye gidin.

2) Daha sonra, bu yedeklemeyi yeni Android telefonunuza aktarabilirsiniz.
Telefonunuzun harici microSD kartı varsa, microSD kartını eski telefonunuzdan çıkarıp yeni telefonunuza takın.
Dahili hafızası olan (dahili SD kart) telefonlar için, eski telefonunuzdaki /sdcard/WhatsApp/ klasörünü yeni telefonunuzdaki aynı klasöre aktarmanız gerekir. Bunu yapmanın birkaç yolu vardır. Bir dosya tarayıcısı kullanabilir veya yedekleme dosyalarını bilgisayarınıza aktarabilirsiniz.
Ne tür bir SD kartınız olduğundan emin değilseniz, telefon üreticinizin web sitesinden telefonunuzun özelliklerini kontrol etmenizi tavsiye ederiz.

3) Yedeklemenizi aktardıktan sonra yeni Android telefonunuza WhatsApp’ı yükleyebilirsiniz.

4) Yükleme işlemi sırasında, WhatsApp yedeklemenizi otomatik olarak bulur ve yeniden yüklemek isteyip istemediğinizi sorar. Geri yükledikten sonra eski sohbetleriniz yeni telefonunuzda yeniden görünücektir!

Eğer bu işlemleri yaparken problem yaşıyorsanız ve eski mesajlarınızı nasıl geri getireceğinizi bilmiyorsanız aşağıda yorum bölümünden yardım isteyebilirsiniz.


Sponsorlu



  308 Yorum

     
      Ysmn  
    12.12.2020-19:06
    Y

    2018 ait saten konuşma

     
      Ysmn  
    12.12.2020-19:27
    Y

    KOnuştuk sildik asla yedek almıyo eminiz kesin yani

     
      andropedi  
    12.12.2020-19:29

    Yoktur yedeği, devam.. :)

     
      Merhaba  
    12.12.2020-22:31
    M

    Birşey sormak istiyorum ben gün içinde watsap da konuşma yaptım 5 yada 6 saat sonra sildim sohbeti gdrive yedeklemesi acık olsa bile oraya yedek alırmı

     
      Merhaba  
    12.12.2020-22:33
    M

    Konuşup sildiklerimiz yedeklenirmi yaniiiii karşı tarafta yedekleme almış olabilir merak ediyorum

     
      Merhaba  
    13.12.2020-12:33
    M

    Cevap verirmisiniz

     
      andropedi  
    13.12.2020-12:35

    Merhaba, hemen üstünüzdeki son yorumlarda bu konuyla ilgili yazışmalar mevcut. Son soru olan drive yedek saklama süresi ise google hesabınız açık kaldığı sürece yedekler saklanır.

     
      Merhaba  
    13.12.2020-12:44
    M

    Şöle soruyorum ozmn önce gece yerel yedekleme alıp sonramı gogle drive yedek alıyor birde yazıştık 24 saat gecmeden sildik uedek almışmıdır lüften cevap verin

     
      andropedi  
    13.12.2020-12:45

    Drive’a ne zaman yedek aldığını whatsapp > ayarlar > sohbetler > sohbet yedeği kısmından görebilirsiniz.

     
      Merhaba  
    13.12.2020-12:48
    M

    Göremiyorum işte karşı tarafın elinde telefon haftalıj desek alma ihtimali nekadar yada aylık ama yazışıp 10 saat olmadan sildiğine eminim

     
      andropedi  
    13.12.2020-12:49

    Genelde haftalık pazar gecesi pazartesi sabahı arasında yedek alınır.

     
      Merhaba  
    13.12.2020-12:50
    M

    Yazışıp silindi eminim okadar uzun süre kalmadığına eminim

     
      Merhaba  
    13.12.2020-12:53
    M

    İphone deil android tekefonda yedeklemeyi gece yapıo yani birde yedekleme yapmadan sildik konuşup drive yedek almıyo ölemiiğ

     
      andropedi  
    13.12.2020-12:55

    iPhone veya Android fark etmez. Evet gece yedek alıyo, yedekten önce silindiyse yedek alamaz zaten.

     
      Merhaba  
    13.12.2020-12:55
    M

    Yanii sildii yedekleme zamanından önce asla yedekleyemz otomatik bile ölemi

     
      Merhaba  
    13.12.2020-12:57
    M

    ?

     
      andropedi  
    13.12.2020-12:58

    Evet evet evet evet evet ?

     
      Merhaba  
    13.12.2020-13:05
    M

    Siz nasıl bukadar bilgiye sahipsiniz?

     
      andropedi  
    13.12.2020-13:06

    İşimiz bu olduğu için mecburen her konuda tecrübemiz oluyor :)

     
      Ys  
    13.12.2020-14:37
    Y

    Selam yine ben ben size şimdi konuyı daha net anlatıcam ben ben bi yazışmada bulundum karşı tarafında yedeklemesi acık android bi telefon ama yazışıp gündüz gün içinde iki ratafta sohbeti sildi eminiz bundan şöle sölim watsap yerel yedeklemiyi gece yapıp gdrive kaydediyo öle sölüyosunuz peki konuşup sildimizi yerel yedeğe alınıp drive kaydedilmiyo kesin diğmi

     
      andropedi  
    13.12.2020-14:39

    Eğer gündüz iki taraf da mesajları sildiyse drive’a kesin olarak yedeklenmemiştir. ?

     
      Y  
    13.12.2020-14:39
    Y

    Android tellet sıklıkla yedekleme yapar yazıo diğer sayfalarda kafam bulanıo

     
      andropedi  
    13.12.2020-14:40

    Silinen mesajlar yerel yedekten de silinir. Bu yüzden drive’a da yedeklenmez.

     
      Y  
    13.12.2020-14:41
    Y

    Yani önce yerel yapıo gece sonramı drive atıoo

     
      andropedi  
    13.12.2020-14:41

    Evet

     
      Y  
    13.12.2020-14:41
    Y

    Beş sene öncesini getirenler var gdrive de o nasıl oluyo

     
      Y  
    13.12.2020-14:42
    Y

    Benden bıktınız?

     
      andropedi  
    13.12.2020-14:44

    5 sene öncesi getirilebilir ama dilinmiş mesajlar silindi olarak geri gelir ancak.

     
      Y  
    13.12.2020-14:53
    Y

    Yani yedekleme satinden önce silinenler asla yedeklenmio yedeklemeyide android samsung bir tel gece yapıo ?sonra drive atıo

     
      andropedi  
    13.12.2020-14:54

    Aynen öyle

     
      Y  
    13.12.2020-15:01
    Y

    Size güveniyorum umarım yanılmıyosunuzdur

     
      andropedi  
    13.12.2020-15:02

    ✌?

     
      Y  
    13.12.2020-15:41
    Y

    Peki drive dışında telin kendi dosyasına kayıt olurmu wtsp konuşması?

     
      andropedi  
    13.12.2020-15:43

    Mesajı sildiğiniz için telefonda da yedeği olmaz.

     
      Y  
    13.12.2020-15:47
    Y

    Android kacta yedekleme yapıo geceleri peki bunuda biliyodunuzdur?

     
      andropedi  
    13.12.2020-15:50

    Genelde gece 2 ile 5 arası gibi..

     
      Y  
    13.12.2020-18:40
    Y

    Peki sildiğimiz sohbetler yedekten nasıl silinir ki

     
      Y  
    13.12.2020-18:43
    Y

    Birde android telefonlar cok sık yedek alır bundan kasıt ne acaba

     
      Y  
    13.12.2020-18:44
    Y

    Android telin cok sık yedek aldığı yazıyo bi kac yerde ondan soruyorum

     
      andropedi  
    13.12.2020-18:45

    Her seferinde yeni bir yedek alınmaz. Eski yedekle karşılaştırma yapılır ve sadece değişin sohbetler ve yeni medyalar eskisinin üzerine yedeklenir.
    Android telefonlar çok sık yedek alır diye birşey yok, yalan cümle. Her telefona, her uygulamaya ve her kullanıcıya göre değişen bir konu.

     
      Y  
    13.12.2020-18:50
    Y

    OZaman yazdık sildik 10 saatlik bi zamanda yerele almadan drive alamıyo ölemi çünkü drive herşeyi anlık alıyo yazıo bi kac yerde beynim yandı artık okumaktan

     
      andropedi  
    13.12.2020-18:57

    Drive anlık yedek almaz. Haftalık alır veya manuel başlatırsınız. Yukarıda da whatsapp içinden nerede görüldüğünü de yazmıştık. Anlık alınsa oradaki son yedekleme tarihi sürekli değişirdi.

    Yerel yedek anlık olabilir fakat mesaj sildiğinizde yerel yedekten de o mesaj silinir.

    Artık aynı soru ve cevapları yazmaya başladık :)

     
      Y  
    13.12.2020-19:08
    Y

    Tamam eminsiniz konuştuk sildik gece olmadan asla bidaha o msj ulaşılmaz ölemii

     
      andropedi  
    13.12.2020-19:11

    Evet o mesaj bir daha yedekten geri gelmez.

    Tavsiye etmem ama isterseniz deneyin:
    Whatsapptaki bütün mesajlarınızı tek tek silin. Sonra yedek alın. Sonra telefona format atıp tekrar whatsapp yükleyin. Bakın bakalım mesajlarınız geri gelecek mi :)

     
      Y  
    13.12.2020-19:25
    Y

    Karşı taraf format atmassa gelirmi yanii format attını sanmıyorum

     
      andropedi  
    13.12.2020-19:26

    Formata gerek yok yaw, örnek olması açısından yazdım ne formatı :) Gelmez geri format atmasa da…

     
      Y  
    13.12.2020-19:35
    Y

    İphone gelmiyo evet denedim ama androitte yedekleme öncesi silinenlerin gdrive gitmedine emin olmak istiyorum

     
      andropedi  
    13.12.2020-19:38

    Evet Android’de silinen mesajlar Drive’da bulunmaz ve geri getirilemez.

     
      Y  
    13.12.2020-19:55
    Y

    Son soru drive yedeklemesi ilk watsap kurulduğunda acıkmı olur yoksa girip bizim telde aktifmi etmemiz gerekio yoksa otamatik acıkmı

     
      andropedi  
    13.12.2020-20:06

    İlk whatsapp yüklendiğinde ayarlanarak Google hesabı seçilip bir kereliğine aktif edilmesi gerekir.


1 3 4 5 6 7

YORUM YAZ






E-posta adresinizi hiçbir şekilde kimse ile paylaşmıyoruz


BENZER SAYFALAR

İpucuNasıl Yapılır 308 yorum 83196
Android İpuçları ve Yararlı BilgilerNasıl Yapılır? (Android)
, , , ,
Yazar: andropedi  Puan: 153.9  Y: 07/07/2014  Güncelleme: 07/04/2019      

ANA SAYFA | Android Uygulamalar | Android Oyunlar | Android Haberler | Android Forum | Android Duvar Kağıtları | Ücretsiz Uygulama | Tüm Kategoriler | İLETİŞİM

Android Uygulama, Oyun ve Teknoloji Haberleri - Andropedi © 2012-2021